Het gezicht achter To-Bi Healing is Tom. Tom is een energetisch healer en coach. Door middel van verschillende technieken en methodes helpt hij jou om het zelfgenezend vermogen van je lichaam te activeren. Met zijn helende handen geeft hij direct verlichting bij pijn.

Samen met zijn vrouw Bianca hebben zij hun onderneming gestart als lifecoach en healer. Voor hen heb ik de logo's ontworpen en heb ik beide beroepen vastgelegd in een bedrijfsreportage aan huis én op locatie.

Locatie:
Eersel
Productie:
januari 2021
Dienst:
Fotografie, grafisch ontwerp
Toepassing:
Website en reclame

Voor mijn bedrijf wilde ik professionele foto’s voor op mijn site, social media en ander reclame materiaal.
Evelien heeft mijn logo ontworpen en had al eerder een shoot gedaan voor mijn vrouw (naar alle tevredenheid) dus heb ik ook contact gezocht met haar.

Na een paar korte vraagjes per mail wist ze precies wat mijn bedoeling was, ze kwam met een paar hele leuke ideeën en hebben daarna een dag afgesproken voor de shoot. De dag van de shoot was erg leuk en gezellig waardoor mijn zenuwen snel weg waren en Evelien prachtige foto’s heeft kunnen maken.

Tom Dubbelaar, eigenaar

Bedrijfslogo in drie vertakkingen

To-bi staat voor Tom en zijn vrouw Bianca. Daarnaast hebben zij hun dochter Tobi genoemd. Voor dit gezin was het al langer een droom om een coaching traject te verwezenlijken. Niet alleen als lifecoach, maar ook healing en uiteindelijk een relax resort in het buitenland te beginnen! Deze diverse diensten hebben allen met elkaar te maken, maar worden in de toekomst los van elkaar aangeboden.

Vandaar een logo dat in drie verschillende uitvoeringen is ontworpen.

Branding fotoshoot

Al eerder had ik voor Bianca een fotoreportage gehad, wat erg leuk was én mooie foto’s opleverde waar ze een hele tijd mee vooruit kon. Dat was ook de bedoeling voor de reportage voor Tom. Alleen pakten we het net anders aan.

Tom houdt zijn sessies namelijk in een zaal met meerdere mensen die daarbij aanwezig zijn. Toen we een datum hadden vastgelegd voor een reportage was het aan Tom om voldoende figuranten te regelen. Daarin heb ik heb hem tips gegeven. Denk daarbij aan ‘wie is je doelgroep?’ en ‘hoe breed kan die zijn?’. Maar ook je figuranten inlichten wat er tijdens de fotoreportage gaat gebeuren en waar de foto’s voor gebruikt worden. Zo komen de figuranten ook niet voor verrassingen te staan.

Tijdens de fotoreportage mocht Tom van mij zijn normale werkzaamheden verrichten. Ik gaf hem aanwijzingen en vertelde welke handelingen ik aan het fotograferen was. Zo gaf ik aan als ik graag opnieuw iets wilde fotograferen,  wanneer hij er sneller of langzamer door zijn sessie heen mocht gaan en op welke plek in de ruimte stond. Zoals je ziet op de foto’s hebben de figuranten hun ogen dicht, dus ik wilde ze niet laten schrikken als ik ineens langs hen geluid maakte terwijl ik aan het fotograferen was.

Hieronder een aantal foto’s van de branding shoot.